Што ни донесе ребрендот на Вип оператор во А1 Телеком?

Што ни донесе ребрендот на Вип оператор во А1 Телеком?

Откако операторите Vip, One и Blizoo пред три години се соединија, а веќе во 2017 Телеком Австрија стана целосен сопственик на новиот оператор: one.Vip, оваа година операторот се преименуваше.
Па така, операторот one.Vip на почетокот на месец септември „еволуираше“ во А1 Телеком.
Групацијата го претстави новиот бренд со ново име, новзаштитен знак,интернет страница, мобилна апликација,како инов изглед во продажните салони, нонајважно за крајните корисницие што донесе ребрендот за нив и какви се пакетите за мобилни и фиксни услуги. „Институтот за развој на електронски комуникации ИНРЕКОМ – Скопје“ направи краток сублимат што всушност донесе промената за резиденцијалните корисници.
Што корисниците очекуваа, а всушност добија со овој потег на компанијата. Ребрендирањето кое повлече сериозни средства и логистика кај поранешниот Vip несомнено требаше да донесе освежување, но не само од визуелен аспект, туку и суштинска промена на досегашната пракса во понудата и односот кон пазарните консументи.

Целата анализа можете да ја погледнете на следниот линк, тука.